Thursday 31 January 2013

Kisah : Hari Terakhir Aku di ISEC

Salam to all..
Today is my last day at ISEC.. secara officialnya aku bukan lagi pekerja di ISEC.. (-_-) Sedih....Lepas ni kalau datang ISEC kena register kat counter bawah baru blh naik Tingkat 8.. huhuuhuh... Semoga kenangan di ISEC akan sentiasa di ingatan.. Untuk pengetahun korang2 semua, kebanyakan Staff di ISEC adalah kawan2 aku semasa bekerja di THONEH dulu.. so memang tak de masalah sangat nak bekerja ngan diaorg.. walaupun aku staff baru di ISEC tp layanan mereka sama mcm di THONEH.. diaorg tak anggap pun aku ni junior staff kat ISEC.. memang enjoy sangat masa kerja kat ISEC.. seronok yang amat sangat.. sbb semasa di ISEC terasa amat2 di hargai & diaorg sentiasa give & take.. walaupun kadang2 kena marah dengan patient, aku tetap gembira dengan tugas aku sebagai Ophthalmic Asisstant.. Cuma jarak & masa menjadi penghalang untuk aku terus berada di ISEC.. (T_T) untuk teman2 di ISEC yang membaca.. korang adalah salah satu kenangan yang terindah sepanjang aku bergelar Ophthalmic Asisstant.. Thanks for the lovely memories!!.. Orang yang paling2 aku berterima kasih ialah Faizahna Damia sebab kalau tak kerana dia aku takkan dapat merasa bekerja di ISEC.. THANKS A LOT MY DEAR FRIEND!.. Faizahna Damia yang tolong aku dapat kan job ni.. tapi sayang aku hanya bertahan selama 3 bulan sahaja.. bukan sbb ISEC tak best @ aku tak suka bekerja di ISEC @ aku ada benci sesiapa kat ISEC.. bukan2.. tu semua tak betul.. mungkin jodoh aku & ISEC hanya untuk jangka waktu yang singkat.. tapi sape tau kalau2 di masa akan datang aku mungkin kembali ke ISEC.. InsyaAllah.. semuakan di tangan Tuhan.. aku hanya doakan yang terbaik untuk aku & keluarga.. pasti ada hikmah di sebalik semua ini kan?..

No comments:

Post a Comment