Tuesday 23 April 2013

Kisah : Jom Kita Mengundi! X Jangan Tak X

Assalamualaikum
&
Salam Sejahtera

Lamanya aku tak update cerita.. harap-harap ada yang rindu.. hahaha.. Hampir sebulan aku tak update blog.. busy sangat ker??.. ntahlah.. nak kata busy, tak delah sangat.. mungkin sibuk berkempen untuk pilihan raya kot.. tak jugak.. hmmm.. ntah apa yang aku sibukkan sangat sampai tak terupdate blog aku yang satu nih.. Sebenarnya banyak cerita yang aku kongsikan bersama korang2 semua.. sabar ye, kalau ada masa & kesempatan aku akan kongsikan kisah aku bersama korang2 semua ye.. Sabar tu kan separuh dari Iman..
(^_^)

Hmmmm.... seperti yang korang sedia maklum, Pilihan raya pun tinggal berapa hari je lagi.. korang2 semua nih berdaftar ke tidak?.. bg yang dah berumur 21 tahun ke atas eloklah daftarkan diri anda, tapi dah terlambat untuk pilihan raya yang akan dtg.. tunggu pilihan raya yang berikutnya jelah ye untuk korang yang blm berdaftar nak mengundi.. 
(^_^)

Korang2 semua mesti perasan banyak cerita dan artikel yang keluar bercerita tentang Politik negara.. tak kiralah di FB, di TV, di Surat Khabar, tak kurang juga melalui SMS.. tapi ada sesetengah media masa ni NOT FAIR & SQUARE sebab hanya menceritakan kebaikan sebelah pihak sahaja, dan keburukan sebelah pihak lagi.. Jangan lah mengelirukan rakyat, terutama mereka yang berumur sbb diaorg nih mana tau surfing internet.. mereka bulat2 percaya dgn media masa nih.. kebanyakan golongan muda mereka sering membuat kajian & penelitian, so mereka2 yang bijak nih lebih tahu pihak mana yang patut menjadi pemerintah negara.. kepada kita2 semua yang ada kemudahan seperti ini, gunakanlah kelebihan yang kita ada untuk menyedarkan sesetengah pihak yang masih lagi di buai mimpi2 indah dgn janji yang tak sudah2..
(^_^)

oklah lah aku chow chin chow dulu ye.. semoga kata2 aku ni membuka minda sesetengah pihak di luar sana.. Akhir kata, Selamat Mengundi!.. Jumpa lagi di lain masa!.. 
(^_^)



No comments:

Post a Comment